Operatorul www.cgo-invitatii.ro este SC CGO Unique Design SRL, societate comerciala cu răspundere limitata, denumita „operator”, capital social 200 lei, societate neplatitoare TVA, preturile afisate nu includ TVA, sediul social Blvd. Eroilor, nr. 44, ap. 6, loc. Cluj-Napoca, jud Cluj (nu se desfasoara activitate comerciala la aceasta adresa), CUI 41079843, J12/1935/2019, în a cărei proprietate exclusiva se afla domeniul. Folosirea acestui site (însumând toate paginile web sub acest domeniu), precum și a tuturor informațiilor, datelor, textelor, imaginilor sau a oricăror altor materiale din site, denumite toate la un loc „conținut”, confirma liberul consimțământ al utilizatorilor de a accepta, în totalitate, termenii și condițiile site-ului www.cgo-invitatii.ro. Operatorul își rezervă, oricând dreptul de a opera schimbări în termenii și condițiile de utilizare a acestui site.

Folosirea în continuare a site-ului după modificarea sa, reprezintă implicit acordul utilizatorilor cu privire la noile schimbări/modificări efectuate de către operator. Toate promoțiile prezente pe site-ul www.cgo-invitatii.ro  sunt valabile în limita stocurilor. Ne rezervam dreptul de a livra comenzi către clienți doar după plata partiala sau plata integrala  în avans a valorii comenzii.

DREPTURI DE AUTOR
Întregul conținut al al site-urilor www.cgo-invitatii.ro este proprietatea Operatorului și a furnizorilor săi și este aparat de legea pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr.8/1996) cu completările ulterioare. Folosirea, fără acordul Operatorului, a oricăror elemente enumerate mai sus, se pedepsește în conformitate cu legile în vigoare. Fotografiile și datele prezentate de către Operator sunt folosite cu acordul Furnizorilor.

DECLINAREA RESPONSABILITATII
Operatorul nu își asuma responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau greșelile de afișare pe site, în ceea ce privește preturi, caracteristici, imagini, etc. Operatorul nu este răspunzător de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site. Informațiile publicate corespund realității la momentul înscrierii lor pe site sau al actualizării diverselor pagini ale site-ului.

In eventualitatea în care prețul produsului sau caracteristici ale acestuia, au fost introduse greșit în baza noastră de date sau afișate greșit, iar comanda nu a fost încă livrata, Operatorul își rezerva dreptul de a anula livrarea comenzii și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

Operatorul nu își asuma responsabilitatea pentru informațiile referitoare la stocuri primite de la furnizori. în cazul în care un produs apare ca fiind pe stoc, iar după plata avansului suntem anunțați de către furnizori ca produsul nu mai este în stoc, acest lucru ii va fi comunicat clientului care are 3 opțiuni: 1. după comunicarea termenului oferit de furnizor pentru reintrarea în stoc, poate opta să aștepte pana la intrarea în stoc a produsului, sau 2. își poate alege un alt produs de pe site, urmând a i se returna diferența de bani daca prețul acestuia este mai mic, sau va plăti diferența, daca prețul acestuia este mai mare, sau 3. poate cere returul avansului, retur care se va face confirm prevederilor legii.

Imaginile prezentate în acest site sunt cu titlu informativ, iar produsele pot diferi de imagini în orice mod. Valoarea maxima a obligațiilor Operatorului fata de client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este egala cu valoarea sumelor încasate de Operator de la clientul respectiv pentru produsele aflate în cauza. Operatorul nu poate fi făcut răspunzător pentru cheltuielile conexe (transport, comisioane bancare, etc.) sau alte prejudicii cauzate clientului datorita nelivrării sau livrării necorespunzătoare a produsului/produselor.

TERMENE DE LIVRARE
Termenul de livrare standard este de aproximativ 1-3 zile lucrătoare pentru comenzile în regim standard, obiectivul fiind livrarea produselor mai repede, însă termenul de livrare depinde de operatorii de transport (firmele de curierat).

În pagina fiecărui produs este afișat termenul de livrare pentru acel produs. În cazul în care aveți mai mult de un produs în comanda și nu doriți să le primiți în colete separate (si să plătiți cate o taxa de livrare pentru fiecare expediție), termenul de livrare a comenzii va fi termenul de livrare cel mai lung dintre termenele de livrare ale produselor comandate.

Firma noastră își rezerva dreptul de a modifica termenul de livrare în funcție de volumul comenzilor. Produsele pentru care nu s-a ales serviciul de asamblare se livrează neasamblate.

MACHETA GRAFICĂ A PRODUSULUI
După ce ați făcut comanda, veți primi pe Whatsapp sau email macheta grafică a invitatiei.. Imprimarea se face digital, motiv pentru care nu putem imprima auriu și argintiu (care sunt culori seriografice). Textul trebuie citit cu mare atenție, în special la nume, date și diacritice și cu ajutorul sistemului din pagina să alegeți dacă este corect, caz în care aprobați matrița, sau dacă mai trebuie făcute modificări. Ne puteți trimite modificări de oricâte ori este nevoie pana când textul și aranjarea în pagina sunt corecte. Sunt incluse 3 runde de modificări în preț, următoarele urmând a fi tarifate cu 100 lei/runda.

Modificările se transmit in chat pe Whatsapp sau via email, după aprobarea machetei grafice nu se mai pot efectua modificări. Info: în funcție de setările monitorului dvs., culorile pe care le vedeți în matrița pot să difere de culoarea reala a invitațiilor după imprimare. Aprobarea matriței se face cu confirmare pe email. Din momentul în care aprobați matrița, va asumați faptul ca textul este corect și responsabilitatea vis-a-vis de corectitudinea textului și aranjarea în pagină a matriței este a voastră.

CE SE ÎNTAMPLĂ DACA EXISTĂ O EROARE DE TIPARIRE?
Daca vei constata vreo eroare de tipărire, te rugam să ne contactezi în termen de 4 zile lucrătoare de la primirea produselor. Comanda va fi retipărita în regim de urgență. Daca eroarea s-a produs din vina noastră, clientul nu va trebui să mai plătească nimic. Daca eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de către client, sau daca eroarea există în matrița pentru care clientul a dat bunul de tipar, acesta va achita suma aferentă noii comenzi inclusiv transportul.

Conform cu legile în vigoare, operatorul nu poate fi responsabil de neexecutarea sau executarea defectuoasă a comenzilor care s-ar datora clientului (lipsa informațiilor necesare sau prezentarea incompletă a lor, etc.), acțiunilor imprevizibile și insurmontabile ale unei terțe persoane sau cazului de forță majoră. În cazul executării defectuoase a unei comenzi, din vina expresa a operatorului, acesta din urma nu poate fi tras la răspundere decât pentru returnarea sumei achitate de către client sau prin refacerea comenzii. Suma va fi însă returnată sau comanda va fi refăcută numai cu condiția ca produsele trimise să se returneze în starea inițială în care au fost primite (fără a fi deteriorate produsele sau ambalajul lor).

Contravaloarea mărfii returnate se va plăti în termen de maxim 14 de zile, fie prin retur pe card pentru plățile online, fie prin ordin de plata în cont bancar. Atenție! Noi vom imprima textul exact așa cum îl aprobați deci verificați cu atenție să fie toate numele și datele în text!

METODA DE PLATA

  1. Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision! Va multumim anticipat!
  2. Prin transfer bancar. După ce ne transmiți toate produsele pe care le dorești, îți emitem o factură și îți trimitem datele contului bancar pentru ca tu sa efectuezi plata prin transfer bancar.
  3. Plata ramburs. se achită curierului la livrare
POLITICA DE RETURNARE

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice începând din ziua în care intra în posesia fizica a produsului, iar în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier sau posta. Daca doriți să returnați produsul, trebuie să ne trimiteți un email înainte de expirarea perioadei de retragere, în care să ne informați ca doriți returnarea produsului și daca doriți returnarea banilor sau un voucher de cumpărături de aceeași valoare cu care să puteți achiziționa alte produse de pe site-ul nostru. Clientul trebuie să expedieze produsele pe care dorește să le returneze în maxim 14 zile calendaristice de la notificarea de retragere. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la notificarea de retragere a clientului, dar nu mai repede de data la care recepționează produsele returnate. Daca returul produselor nu s-a făcut pana la expirarea termenului de 14 zile din momentul notificării, se va amâna returnarea banilor pana când intram în posesia produselor returnate. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Dacă produsul nu a fost realizat dar pentru acesta s-a realizat serviciul de design, iar clientul renunță la comandă, avansului achitat nu se returnează.

Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. OUG 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicând-se definițiile cuprinse în OUG 34/2014 art.2 pct.8.:

1) Returul produselor nepersonalizate se face conform O.U.G 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, care prevede:
„Art. 9 (1) Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.”
„Art. 9 (2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menționata la alin. (1) expira în termen de 14 zile de la:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terța, alta decât transportatorul și care este indicata de consumator, intra în posesia fizica a produselor, în cazul contractelor de vânzare (..)”
„Art. 11 (1) înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia să de retragere din contract.”
Art. 11 (2) Consumatorul si-a exercitat dreptul de retragere în perioada de retragere menționata la art. 9 alin. (2) (..) în cazul în care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisa de către consumator înaintea expirării perioadei respective.”
2) Pentru produsele personalizate, ordonanța nr. 34/2014 prevede:
„Art. 16 – Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanta și contractele în afara spatiilor comerciale următoarele: (..)
……………………………………………
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat ca a luat cunoștința de faptul ca își va pierde dreptul la retragere după executarea completa a contractului de către profesionist;
c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
m) furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat ca a luat cunoștința de faptul ca își va pierde dreptul la retragere.

Shopping Cart